close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

יתרונות השימוש בפלטות שקופות

מערכת שורשי אייר, תשפא22/04/2021

לרשות המעוניינים (והמעוניינות) ביישור שיניים, קיימת שיטה חלופית, עם פלטות שקופות

תגיות:
צילום: pixabay

השיטה הוותיקה ביותר של יישור שיניים הצריכה שימוש בברזלים, כלומר סמכים שהודבקו אל השיניים בתוספת עוד אביזרים נלווים. כיום, לרשות המעוניינים (והמעוניינות), קיימת שיטה חלופית, עם פלטות שקופות. מדובר על יישור שיניים שקוף אינויזליין שבו אין צורך בסמכים, כלומר הקוביות המודבקות, אלא משתמשים בפלטות נשלפות שנקראות לעיתים גם קשתיות. נציג לפניכם את 5 היתרונות המובילים לשימוש בפלטות החדישות, מהסוג השקוף.

1. יישור שיניים אסתטי, יעיל ובלתי נראה לעין
אמנם השימוש בברזלים ליישור שיניים בהחלט עובד, אבל הוא מחייב שימוש ארוך באמצעי לא אסתטי, לא נעים ולא נוח. החסם העיקרי שעומד בפני מבוגרים שרוצים לעבור יישור שיניים הינו אי הנוחות האסתטית מהשימוש בגשר, הסמכים מברזל. זהו היתרון הראשון ואולי החשוב מכל, בשימוש בפלטות השקופות. זהו אמצעי יעיל וחדיש שנטמע באופן מושלם על השיניים. לא רואים אותן, בקושי מרגישים בהן. אפילו כשמחייכים חיוך רחב, כשצוחקים, מדברים, איש לא מבחין בכך שאתם משתמשים בפלטות הללו.

2. צחצוח שניים נוח
על ידי שימוש בפלטות השקופות מקבלים נוחות מקסימלית בשמירה על היגיינת הפה. אין שום קושי ושום בעיה להשתמש כרגיל במברשת השיניים שלכם ובחוט הדנטלי, מפני שזהו אמצעי נשלף. עם הברזלים, הגשר הוותיק לשיניים, כמעט בלתי אפשרי לצחצח שיניים בצורה מהירה ונוחה. אם אתם מכירים בכך שחשוב לשמור על היגיינת הפה, ברור לכם כי הפלטות מקילות מאוד בעניין הזה.

3. אין קושי באכילת מאכלים קשים
מי מאיתנו לא אוהב לאכול מאכלים קשים כאלה או אחרים? תפוחי עץ, גזרים ועוד מאכלים שפשוט כיף לנעוץ בהם את השיניים. פלטות שקופות מאפשרות להמשיך וליהנות מכל דבר מאכל שאתם אוהבים. אלה לא הברזלים שבהם נתקעים שיירי אוכל ושאוכל נוקשה אפילו עשוי לשבור. כשרוצים לאכול, לא משנה מה, מסירים את הפלטות. ה"קשה" של הלחם לא נתקע בברזלים כי אין כאלה. לאחר האוכל אפשר לצחצח שיניים ובשני רגעים למקם מחדש את הפלטות השקופות שלכם.

4. הגנה מקסימלית על זגוגית השן ומניעת עששת
השימוש בגשר ברזל ליישור שינים עלול לגרום לשחיקה מסוימת בזגוגית השן. לעיתים, הניסיון לצחצח במיומנות ליד שולי הגשר גם הוא גורם לשחיקת השן. זהו עוד יתרון עצום שטמון בפלטות השקופות והאסתטיות. הן לא גורמות לשחיקת זגוגית השן. הן לא מעלות את הסיכון לעששת בגלל צחצוח לא נוח ולא שלם.

5. תחושה נוחה ונעימה ביום יום
השימוש בפלטות השקופות למראה נוח מאוד ונעים, ביום יום. בקושי מרגישים שהן שם. מאוד קל לנקות אותן, באמצעות מים ומשחת שיניים.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה